چهارشنبه , اردیبهشت ۵ ۱۴۰۳
نوشته های جدید

آخرین مهلت ارسال مقاله به همایش “حکمت عملی؛ چیستی، مبانی و روش‌ها”

همایش ملی حکمت عملی؛ چیستی، مبانی و روش‌ها، دی‌ماه سال جاری برگزار می‌شود و پژوهشگران می‌توانند تا اول شهریور چکیده مقالات خود را به این همایش ارسال کنند.

به گزارش  رمز فردا، همایش ملی «حکمت عملی؛ چیستی، مبانی و روش‌ها» در تاریخ ۲۶ دی ۱۴۰۱ توسط گروه حکمت عملی مؤسسi پژوهشی حکمت و فلسفi ایران و با همکاری انجمن معرفت‌شناسی ایران و همچنین همکاری و حمایت تعدادی از دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی برگزار می‌شود.

فرهیختگان، پژوهشگران و علاقه‌مندان فلسفه دعوت می‌توانند آثار پژوهشی خود را در قالب مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال کنند. مهلت ارسال چکیده مقالات به این همایش، اول شهریور ماه سال جاری است و محورهای همایش «حکمت عملی؛ چیستی، مبانی، روش‌ها» شامل “چیستی حکمت عملی”، “موضوع حکمت عملی”، “غایت حکمت عملی”، “قلمرو حکمت عملی”، “مبانی حکمت عملی”، “روش بحث در حکمت عملی”، “رابطه حکمت عملی و دانش‌­های همگن”، “حکمت عملی در تراث وحیانی”، “کارکردهای حکمت عملی” و “تطورات حکمت عملی از یونان تا جهان اسلام” است.

بر اساس اعلام روابط عمومی مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران؛ پژوهشگران برای ارسال چکیده ۵۰۰ تا ۸۰۰ کلمه‌ای مقالات خود به لینک زیر مراجعه کنند و پس از تایید چکیده توسط کمیته علمی این همایش، نسبت به ارسال اصل مقاله اقدام کنند:

سامانه ارسال مقالات همایش حکمت عملی؛ چیستی، مبانی، روش‌ها

همایش به صورت حضوری و مجازی برگزار خواهد شد و مقالات پذیرفته‌شده در کتاب چکیده مقالات این همایش، منتشر می‌شود. همچنین این مقالات از امتیاز ثبت در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام برخوردار می‌شوند.

پژوهشگران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت همایش «حکمت عملی؛ چیستی، مبانی، روش‌ها» مراجعه کنند.

ایسنا

این مطالب را نیز ببینید!

قیمت طلا، سکه و دلار امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳| شیب تند کاهش قیمت‌ها

امرو قیمت طلا و سکه امروز بر مدار کاهش حرکت کرد، قیمت دلار مبادله ای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *