جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
نوشته های جدید

وزیر بهداشت: تلاش می‌کنیم کسی در کشور فاقد بیمه نباشد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بیمه همگانی الزام دیگر وزارت بهداشت است که بر این اساس ۶ میلیون نفر به بیمه‌شدگان کشور اضافه شد و با اجرای طرح دارویار تلاش می‌کنیم این آمار را افزایش دهیم تا جایی که کسی در کشور بدون بیمه نباشد.

به گزارش رمز فردا : بهرام عین اللهی ظهر امروز در شورای اداری شهرستان رزن و درگزین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و امام خمینی (ره) اظهار کرد: در طول سال‌های بعد از انقلاب دشمنان هیچگاه نظام ما را رها نکرده و همواره کارشکنی و دشمنی داشته‌اند به طوری که از همان ابتدا با آغاز جنگ تحمیلی و بعد با تحریم و کارشکنی‌های متعدد تلاش کردند از رشد و توسعه کشور جلوگیری کنند.

وی با اشاره به سفر رییس جمهور روسیه به کشور عنوان کرد: پوتین مردم ایران را نماد مقاومت در برابر تحریم‌ها دانسته و آن‌ها را الگویی برای مردمان دنیا برشمرد که پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف گواه این مدعاست تا جایی که امروز همه ظرفیت‌های پزشکی و درمان و جراحی در کشور فراهم است.

وزیر بهداشت با تاکید براینکه مردم مهمترین سرمایه‌های کشور ما هستند گفت: امروز همه ظرفیت‌های تولید واکسن در کشور فراهم است و این در حالی است که آمار فوت کرونا در کشور آمریکا ۱۵ برابر ایران است.

وی یادآور شد: ۹۶ درصد مردم یک دز، ۸۶ درصد دو دوز و ۷۶ درصد مردم در مجموع واکسن تزریق کرده‌اند در حالی که در آمریکا ۶۰ درصد به واکسیناسیون اقبال نشان داده‌اند.

عین‌اللهی با تاکید بر اینکه دولت مردمی تلاش می‌کند با حضور در استان‌ها و شهرستان‌ها از نزدیک مشکلات و مسائل مردم را مورد بررسی قرار دهد گفت: بررسی میدانی و مشاهدات عینی و چهره به چهره مهمترین رویکرد دولت در مدیریت کشور است.

وی با بیان اینکه ما هر روز در جنگ‌های اقتصادی، حوزه سلامت، آب و … با دشمنان به سر می‌بریم بیان کرد: در مقابله با این جنگ نه تنها دولت بلکه تک تک افراد جامعه تاثیرگذار هستند.

وزیر بهداشت در ادامه به اجرای طرح دارویار اشاره و خاطرنشان کرد: در حوزه دارو ما به ۴۰۰ میلیون نفر خدمات می‌دادیم، زیرا به واسطه قاچاق دارو حتی کشور‌های اطراف نیز از دارو‌های ما بهره می‌بردند، اما حالا همان یارانه در حمایت از مردم کشور و در مقابله با قاچاق هزینه می‌شود.

وی به ضرورت اجرای قانون جوانی جمعیت و صیانت از خانواده تأکید کرد و افزود: موضوع جوانی جمعیت مهمترین بحران کشور است که باید همه دستگاه‌ها به آن ورود کنند و اشاعه فرهنگ فرزندآوری را با همه ابزار‌های تبلیغی و حمایتی در دستور کار قرار دهیم.

عین اللهی ادامه داد: بیمه همگانی الزام دیگر وزارت بهداشت است که در اولویت برنامه‌های ما قرار گرفته و بر این اساس ۶ میلیون نفر به بیمه‌شدگان کشور اضافه شد و با اجرای طرح دارویار تلاش می‌کنیم این آمار را افزایش دهیم تا جایی که کسی در کشور بدون بیمه نباشد.

وی در پایان بیان کرد: لازم است در این شهرستان محروم که مردمانی شریف و متدین دارد در حوزه سلامت تقویت خدمات را مورد توجه قرار دهیم به ویژه در حوزه بهداشت اگر خوب عمل کنیم بسیاری از مسایل بعدی و بیماری‌ها به وجود نخواهد آمد.

منبع: فارس

این مطالب را نیز ببینید!

به دلیل انتشار تصاویر توهین آمیز؛ دادستانی تهران علیه «دیجی کالا» اعلام جرم کرد

مرکز رسانه قوه قضائیه : به دلیل انتشار تصاویر توهین‌آمیز به مقدسات از برخی محصولات ارائه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *