مدیرعامل گروه بهمن گفت: ما به دنبال افزایش ارزندگی محصول خود هستیم و در تلاشیم تا مشتری را از کیفیت محصولات خودمان راضی کنیم.
به گزارش رمز فردا ، بیوک علیرمرادلو مدیرعامل گروه بهمن در نشست خبری این شرکت در اصفهان پیرامون استفاده این گروه قطعات تولید داخل اظهار کرد: ما تا جایی که امکان دارد بنا داریم از قطعات داخلی در محصولات گروه بهمن استفاده کنیم و این موضوع را تا جایی که به کیفیت محصولات ضرر نخورد ادامه میدهیم
وی گفت: به خاطر اینکه برخی از سهامداران و شرکتهای ما از شرکتهای قطعه ساز برجسته کشور هستند برای تأمین قطعات نگرانی نداریم و تا امروز تجربیات خوبی را در زمینه تولید انواع قطعات خودرو و موتورسیکلت کسب کردهایم.
مدیرعامل گروه بهمن تصریح کرد: ما به دنبال افزایش ارزندگی محصول خود هستیم و در تلاشیم تا مشتری را از کیفیت محصولات خودمان راضی کنیم. به همین خاطر با در نظر گرفتن پارامترهایی چون زمان، قیمت و… هزینههای مربوط به محصولات را میسنجیم و خارجی یا داخلی بودن آن را انتخاب میکنیم.
ساخت محصول باکیفیت؛ سیاست کلی گروه بهمن
جلیل هاشمی مدیرعامل شرکت اسنا از شرکتهای زیرمجموعه گروه بهمن که از معدود تولیدکنندگان خودروهایی نظیر اتوبوسهای شهری است عنوان کرد: گروه بهمن همواره از گذشته در تلاش بوده تا در حوزه تولید خودروهای خدمات شهری نیز مانند دیگر عرصهها پیشتاز باشد.
وی گفت: این شرکت از سالهای گذشته یکی از شرکتهای پیشگام در عرصه ساخت اتوبوسهای بیآرتی و اتوبوسهای شهری بوده و میخواهد با همکاری با گروه بهمن در آیندهای نزدیک قدمهای خوبی را برای تأمین اتوبوسهای شهری برای رفاه حال هموطنان عزیز بردارد.
مدیرعامل شرکت اسنا افزود: به همین خاطر این شرکت قرار است بهزودی اتوبوسهای ۱۲ متری را روانه بازار کند تا هم ازنظر بصری و هم ازنظر آلایندگی و رفاه، سطح اتوبوسهای شهری را نسبت به دستگاههای موجود ارتقاء بخشد.
وی خاطرنشان کرد: با نوآوریهای دوستان ما در واحدهای طراحی و دیگر واحدها، اتوبوسهای جدید با توجه به شرایط روز جامعه به سیستم تصفیه هوا که به پالایه ضدویروس، میکروب و باکتری است مجهز شده و امکاناتی برای رفاه معلولین در هنگام پیاده و سوارشدن در آن تعبیهشده است. علاوه براین در اتوبوس درگاههایی برای شارژ گوشی تلفن همراه از طریق usb نیز تعبیهشده است.
هاشمی تصریح کرد: بهزودی اتوبوسهای ۱۸ متری دو کابین که در گروه بهمن تولیدشدهاند روانه بازار خواهد شد. در مورد تولید اتوبوسهای بینشهری نیز برنامههای مهمی داریم تا با اتمام مقدمات آن، بهزودی این اتوبوسها نیز در مدار تولید قرار بگیرند.
تولید خودروهای شاسیبلند بهروز و باکیفیت در گروه بهمن موتور
علی پور ابراهیم، رییس هیات مدیره و قائممقام مدیرعامل بهمن موتور در ادامه اظهار کرد: در گروه بهمن موتور، برنامههای زیادی برای محصولات جدید در دست اقدام است و یکی از این برنامهها، ساخت خودروهای suv است.
وی افزود: با توجه به اینکه در سال ۱۴۰۰ دستگاه پرس بدنه خودرو در این گروه نصب و راهاندازی شده است میتوانیم این خبر خوش را اعلام کنیم که هماکنون بدنه بسیاری از خودروها بهصورت کامل در این شرکت ساخته میشود.
رییس هیات مدیره و قائممقام مدیرعامل بهمن موتور تصریح کرد: ما به دنبال این هستیم که خودروهای باکیفیتی را در کشور تولید کنیم و بنا داریم خودروهای suv بهروز را نیز با خط تولید مجهزی که برای تولید قطعات بدنه استفاده میشود را در گروه بهمن تولید کنیم.
شرکت ایران دوچرخ؛ قدیمیترین شرکت سازنده موتورسیکلت در کشور
موسوی مدیرعامل شرکت ایران دوچرخ اظهار کرد: این شرکت قدیمیترین شرکت سازنده موتورسیکلت در کشور است و قبلا محصولاتی را به تیپ سی جی تولید میکرد ولی امروز موتورسیکلتهای متنوعی را به سوخت بنزین و برق تولید میکند.
وی گفت: بسیاری از قطعات این موتورسیکلتها در شرکت ایران دوچرخ تولید میشود و تنها برخی از موتورها را از خارج تأمین میکنیم و به جرأت میتوانیم بگوییم که محصولات تولیدشده در این شرکت از گروه بهمن، بهعنوان یکی از بهترین و باکیفیتترین محصولات موجود در کشور محسوب میشود.
مدیرعامل شرکت ایران دوچرخ تصریح کرد: هرچند تنوع محصول یکی از مزیتهای این شرکت است ولی ما فقط به این موضوع متکی نیستیم و در حال حاضر در مورد دانش فنی طراحی و تولید محصولات نیز در جایگاه خوبی بوده و در حال پیشرفت هستیم.
وی تأکید کرد: گروه بهمن و شرکت ایران دوچرخ دائما در حال بهروزرسانی محصولات خود با استفاده از نظرات و بازخوردهای مشتریان است و به همین خاطر چه در طراحی و چه در مسائل فنی دائما در حال بازنگری جهت ارتقاء کیفیت محصولات خود هستیم.
موسوی عنوان کرد: در حوزه قیمتگذاری ما از استراتژیهای گروه بهمن پیروی میکنیم ولی باید بگوییم که بنای ما بر تولید محصولات باکیفیت و ارائه آن باقیمتی مناسب به مشتری است تا بتوانیم رضایت مشتری را کسب کنیم. در حقیقت گروه بهمن سیاست خود را بر مبنای افزایش تیراژ گذاشته تا سوددهی خود را با استفاده از این روش تأمین کند و بنا ندارد تا بار مالی خود را بر دوش مشتری بگذارد.
وی گفت عنوان کرد: قرار است تا پایان سال ۵ محصول جدید را روانه بازار کنیم و بهزودی از محصولات جدید ایران دوچرخ که محصولاتی با کیفت هستند رونمایی میکنیم.
منبع : دنیای اقتصاد