جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
نوشته های جدید

هنرمندان بزرگ پوسترهای عاشورایی خلق می کنند

پوسترهایی برای عاشورا روی دیوار می‌روند

نمایشگاه گروهی پوستر تایپوگرافی «عاشورا» در نگارخانه لاله برگزار می‌شود.

به گزارش رمز فردا ، این نمایشگاه گروهی منتخب آثار نمایشگاه پوسترهای تایپوگرافی است که از ورک شاپ طراحی پوستر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و سوگواره عاشورایی انتخاب شده و با استفاده از خط سعی در خلق اثر کرده است؛ در این نمایشگاه سعی در نمایش تکنیک‌های مختلف تایپوگرافی بوده که کنکاشی در رسیدن به ساختار تصویری و بیان دغدغه‌های درونی هنرمندان متعهد است.
مناسبت‌های مذهبی امروزه نقش پررنگ‌تری در جامعه ایفا می‌کنند، ایرانیان از دیر باز دلباخته ابا عبدالله الحسین و یاران با وفایش بودند حال در این فرصت با استفاده از هنر گرافیک سعی در اثبات این مهم داشته‌اند؛ سودای رسیدن به جامعه‌ای حسینی با گره زدن احساسات پاک روح هنرمند می‌تواند چنین آثار مفهومی و زیبا را خلق کند.
در این نمایشگاه گروهی آثاری از هنرمندانی مانند مطهره آگاهیان، محمد اردلانی، بیتا افخمی، محمد افشار، حمید اقدسی یزدلی، محمد ایمانی راد، نصیر بشیری، محمد بلوریان، علیرضا بیت الهی علیرضا پوراکبری، محمد رضا حافظی، ایمان خاکسار بنی اسدی، احمد خان بابایی، احمد دیندار، صالح زنگانه، محمد جواد زهادت، حامد سهرابی، سهیل صمدی بهرامی، احمد عزیز پور، پدرام فرخ نیا، حسین کامیابی، عرفان کمالی، علی کیان مهر، احسان مرادی، هادی معزی، محمد مکاریچیان، مهرداد موسوی و مسعود نجابتی به نمایش گذاشته شده است.
آیین گشایش نمایشگاه روز جمعه، ۱۴ مرداد ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۶ تا ۱۹ با حضور هنرمندان و دوستداران هنر در نگارخانه لاله برگزار می‌شود و نمایشگاه تا ۲۴ مرداد ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۹ تا ۱۸ و پنجشنبه‌ها ساعت ۹ تا ۱۳ به جز روزهای تعطیل دایر خواهد بود.
علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید آثار به نگارخانه لاله، واقع در خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی بوستان لاله، روبه‌روی پارکینگ طبقاتی لاله مراجعه کنند.

منبع : ایسنا

این مطالب را نیز ببینید!

روزگاری که نوید محمدزاده و فرهاد اصلانی راوی جنگ شدند

جنگ و پیامدهای آن به عنوان یکی از مهم‌ترین اتفاقات دوران معاصر دستمایه کار بسیاری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *