جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
نوشته های جدید

عکس‌های «تختی» در سالروز تولدش روی دیوار می‌رود

عکس‌های «تختی» در سالروز تولدش روی دیوار می‌رود

نمایشگاه عکس «جهان پهلوان» به مناسبت نود و سومین سالروز تولد او برگزار می‌شود.

به گزارش رمز فردا و به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه هشت و فرهنگسرای گلستان، به مناسبت نود و سومین سالروز تولد جهان پهلوان تختی، نمایشگاه عکس «جهان پهلوان» با حضور پیشکسوتان کشتی و چهره‌های نام آشنای ورزشی و سینمایی ایران ساعت ۱۶ عصر روز چهارم شهریورماه در نگارخانه گلستان برگزار می‌شود.

در آیین افتتاحیه این نمایشگاه عکس، محمدرضا طالقانی رییس سابق فدراسیون کشتی، پروفسور حسن امین، علی اکبر حیدری قهرمان المپیک، ایرج خورشیدفر و احمد محتشم‌نیا همدوره و دوست پهلوان تختی، منوچهر لطفی رییس انجمن مجموعه داران ایران، شاهرخ شهبازی بازیگر نقش غلامرضا تختی، کیانوش گرامی بازیگر و جمعی از پیشکسوتان، قهرمانان المپیک و جهان، کشتی‌گیران و علاقه‌مندان به این چهره ماندگار کشتی و ورزش پهلوانی در سالن همایش فرهنگ سرای گلستان برگزار می‌شود.

عکس‌های این نمایشگاه شامل ۸۰ قطعه، متعلق به مجموعه شخصی مهدی ستوده است و این برنامه با حمایت و مشارکت انجمن مجموعه‌داران ایران برگزار می‌شود.

برای بازدید و یا حضور در برنامه مورد اشاره می توانید به نشانی: نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب بوستان فدک، فرهنگسرای گلستان مراجعه فرمایید.

 

این مطالب را نیز ببینید!

۱۲ روز مانده تا جشنواره فیلم فجر؛ مکان برگزاری روی هوا!

فقط ۱۲ روز تا آغاز چهل و دومین جشنواره فیلم فجر به عنوان بزرگترین رویداد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *