شنبه , اردیبهشت ۱ ۱۴۰۳
نوشته های جدید

برای نوزادتان درخت بکارید!

به گزارش رمز فردا /البرز سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: با راه اندازی پویش جوانه زندگی، با تولد هر نوزاد یک درخت در کرج کاشته می‌شود

علیرضا عاقلی  با اشاره به راه اندازی پویش جوانه زندگی در کرج اظهار کرد: در این پویش خانواده‌ها می‌توانند با ارسال پیامک یا مراجعه حضوری برای کاشت نهال به نام فرزند تازه متولد شده خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: بدون شک برگزاری پویش‌های مردمی در انتقال فرهنگ درختکاری و دوستی بیشتر شهروندان با طبیعت مؤثر است.

وی توضیح داد: امسال برای هفته درختکاری برنامه‌های ویژه‌ای داریم که برگزاری جشن درختکاری و توزیع رایگان نهال مثمر و غیرمثمر رایگان بخشی از این برنامه‌ها است.

این مسئول اضافه کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته کودکان به همراه والدین خود می‎توانند در مراسم هفته درختکاری که در مناطق ۱۰ گانه برگزار می‌شود، شرکت کنند و در این کار مشارکت داشته باشند.

عاقلی با تاکید بر اینکه فرهنگ مهربانی با طبیعت و حفاظت از درختان باید از کودکی در افراد نهادینه شود، ابراز کرد: قطعاً چنین برنامه‌هایی در انتقال این فرهنگ به نسل‌های آینده تاثیرگذار است.

سرپرست سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: حفظ محیط زیست به عنوان میراث ماندگار فقط برای بهره‌مندی امروز ما نیست و مربوط به آیندگان نیز هست و امیدوارم با تلاش‌های صورت گرفته و اجرای هرچه بهتر برنامه‌ها در روز درختکاری با کمک سازمان‌های مردم نهاد و سایر ارگان‌ها بتوانیم سبزینگی بیشتری را برای شهر به ارمغان‌آوریم.

منبع : ایسنا

این مطالب را نیز ببینید!

فوری/ سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی/ چند کشته برجای گذاشت؟

به گزارش رمز فردا : حادثه در اسکله پتروشیمی رازی منجر به فوت ۲ نفر و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *