جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
نوشته های جدید

آماده‌باش ستاد مدیریت بحران قزوین و هشدار به مردم

به گزارش رمز فردا /قزوین مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: مدیریت بحران در قزوین از ۲ روز گذشته هشدار نارنجی صادر کرده است و تمامی دستگاه‌های خدمت‌رسان ازجمله راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، اورژانس، هلال احمر و آتش نشانی در آماده باش کامل هستند و از شهروندان تقاضا داریم تا اطلاع ثانوی از نزدیکی به حریم رودخانه‌ها خودداری کنند.

محمدرضا علیمی  اظهار کرد: سیل گرفتگی دارای یک سری شاخصه‌ها از جمله پیشروی آب از بستر رودخانه است که تا به این لحظه شاهد بروز سیل در هیچ یک از مناطق استان نبودیم.

وی با بیان اینکه رودخانه‌های استان پر آب شدند، افزود: مدیریت بحران در قزوین از ۲ روز گذشته هشدار نارنجی صادر کرده است و تمامی دستگاه‌های خدمت‌رسان ازجمله راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، اورژانس، هلال احمر و آتش نشانی در آماده باش کامل هستند و از شهروندان تقاضا داریم تا اطلاع ثانوی از نزدیکی به حریم رودخانه‌ها خودداری کنند.

این مسئول در خصوص ناپدید شدن یک بانوی قزوینی در منطقه الموت شرقی گفت: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته این بانو به دلیل فعالیت در استخر پرورش ماهی خود دچار آب گرفتگی در رودخانه شده است و سیلی نبوده است.

علیمی در پایان تصریح کرد: به تمام فرمانداران و بخشداران ابلاغ شده تا در مناطق خود آماده باش باشند و در صورت بروز حادثه سریعاً اقدامات مقابله‌ای صورت گیرد.

منبع : ایسنا

این مطالب را نیز ببینید!

خبر بد درباره تخت جمشید و پاسارگاد

به گزارش رمز فردا : محمد درویش با اشاره به اینکه فرونشست زمین هنگامی که از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *