پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳
نوشته های جدید

مهار آتش در پارکینگ یک آپارتمان در شیراز

به گزارش رمز فردا /فارس رئیس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: به دنبال وقوع حادثه آتش‌سوزی صبح یکشنبه ۲۷ فروردین، در پارکینگ یک واحد آپارتمان مسکونی، با اقدام به موقع حریق خاموش شد.

هادی عیدی پور درباره جزییات این حادثه آتش‌سوزی به خبرنگاران گفت: حدود ساعت ۸ صبح امروز ۲۷ فروردین ماه، یک مورد حادثه آتش‌سوزی در طبقه منفی یک ساختمان مسکونی در خیابان پرنیان شیراز به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده شد.

او با بیان اینکه تیم های عملیاتی سه ایستگاه به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی، بالابر و امکانات لازم به محل حادثه اعزام شد، اظهار کرد: محل آتش‌سوزی طبقه منفی یک ساختمانی سه طبقه بود که کاربری مسکونی دارد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز با بیان اینکه هنگام رسیدن ماموران حریق از طبقه منفی یک در حال سرایت به دیگر نقاط ساختمان بود و دود زیادی سایر طبقات را پُر کرده بود، ادامه داد: در طبقه منفی یک این ساختمان محل پارکینگ خودروها بود که حریق از این طبقه آغاز و در حال سرایت به طبقات بالایی و مسکونی بود.

عیدی پور با بیان اینکه دود زیادی نیز در داخل طبقات بود، خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان با تدبیر عملیاتی خود به طبقه منفی یک رفته و مشغول خاموش کردن آتش شدند و گروه‌های دیگر نیز با دستگاه‌های تنفسی به طبقات بالایی رفته و قبل از اینکه طبقات بالایی دچار دودگرفتگی شود، ۱۵ نفر از ساکنان را از ساختمان خارج کردند.

او افزود: ساکنان عمدتا دچار دودزدگی شده بودند که به بیرون انتقال داده و تحویل عوامل اورژانس شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز با بیان اینکه آتش‌سوزی دو خودرو پارک شده در پارکینگ نیز اطفا شد، گفت: علت وقوع این حریق بعد از انجام کارشناسی، اعلام خواهد شد.

منبع : ایسنا

این مطالب را نیز ببینید!

خبر بد درباره تخت جمشید و پاسارگاد

به گزارش رمز فردا : محمد درویش با اشاره به اینکه فرونشست زمین هنگامی که از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *