پنج شنبه , فروردین ۳۰ ۱۴۰۳
نوشته های جدید

کدخدایی: در برخی امور از ظرفیت نخبگانی فاصله گرفتیم

یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر ظرفیت فرهیختگان را در جامعه مدنظر قرار ندهیم، نمی توانیم بگوییم که برنامه‌های کشور برای پیشرفت و توسعه به خوبی اجرا می‌شود.

به گزارش رمز فردا عباسعلی کدخدایی  درباره ضرورت استفاده از ظرفیت نخبگان کشور در سطوح و بخش‌های مختلف گفت: امیدواریم روند به شکلی باشد که بتوانیم از نظرات همه گروه‌های نخبگانی در سطح دانشگاه‌های کشور استفاده کنیم.

وی درباره تاثیر استفاده و مشارکت نخبگان در تصمیم گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌های کشور و هم‌افزایی قوا و مشارکت سیاسی اظهار کرد: ظرفیت هر جامعه‌ای به نیروی انسانی و سرمایه اجتماعی آن است و همه این‌ها از ظرفیت نخبگانی برنامه‌ریزی می‌شود. اگر ظرفیت فرهیختگان را در جامعه مدنظر قرار ندهیم، نمی توانیم بگوییم که برنامه‌های کشور برای پیشرفت و توسعه به خوبی اجرا می‌شود. ظرفیت‌ها را باید به نحو صحیح استفاده کنیم و این ارتباط بین بدنه نخبگان و حاکمیت را بیشتر کنیم.

کدخدایی تصریح کرد: من هم تایید می‌کنم که در برخی امور و نهادها نسبت به از استفاده از ظرفیت نخبگانی فاصله گرفتیم. خوشبختانه کاری که دوستان ما در پژوهشکده راهبردی مجمع انجام دادند کمک می‌کند به برقراری ارتباط بیشتر و استفاده از ظرفیت نخبگان در کشور.

این مطالب را نیز ببینید!

زمان اعلام فهرست نهایی نامزدهای انتخابات مجلس

به گزارش رمز فردا : اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور در نشستی خبری که در دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *