شنبه , اردیبهشت ۱ ۱۴۰۳
نوشته های جدید

افتتاح مرکز جدید و چند زبانه فوریت‌های ١١٠ در تهران

فرمانده فراجا از افتتاح مرکز جدید و چند زبانه فوریت‌های ١١٠ در تهران خبرداد.

به گزارش رمز فردا ، سردار احمدرضا رادان در حاشیه مراسم توسعه و افتتاح مرکز پاسخگویی ۱۱۰ در تهران گفت: امروز یکی از بزرگترین مراکز پاسخگویی انتظامی در کشور افتتاح شد. از زمان افتتاح سامانه ١١٠ نیاز به توسعه ایجاد شد.

وی با بیان اینکه در سال ١۴٠١ حدود ۵۴ میلیون تماس با ١١٠ در کشور برقرار شد، گفت: از این تعداد ٢٢ میلیون تماس منجر به عملیات داشتیم. تهران بزرگ نیز ١۴ میلیون از ۵۴ میلیون تماس را به خود اختصاص داده و ۵ میلیون و ٨٠٠ هزار تماس نیز در تهران بزرگ منجر به عملیات شده است که بیشترین تعداد را در کشور به خود اختصاص داده است.
رادان با قدردانی از زحمات سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی سابق تهران بزرگ و سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: این مرکز قابلیت چند زبانه را داراست و اپراتورها می‌توانند با زبان‌های انکلیسی، عربی و اسپانیایی نیز به تماس‌گیرندگان پاسخ دهند.
به گفته رادان، ٣۶٠ نفر در سه شیفت کاری خدمات را انجام می‌دهند. همچنین مرکزی برای تجزیه و تحلیل داده‌ها ایجاد شده است.
وی در پاسخ به پرسش ایسنا، درباره تجمیع شماره‌ها و ارتباط اورژانس، هلال احمر و … با پلیس گفت: با هلال احمر و اورژانس و آتش‌نشانی هماهنگ است؛ ما به آنها موارد را اطلاع می‌دهیم و آنها هم در مواردی به ما منتقل می‌کنند. البته به دنبال طراحی سامانه واحد و یکپارچه هستیم.
در این مراسم، رییس پلیس پایتخت، استاندار تهران، رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران و … نیز حضور داشتند.

منبع : ایسنا

این مطالب را نیز ببینید!

تداوم بارش‌های بهاری تا نیمه اردیبهشت‌ماه

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *