پرسپولیسی‌ها اعتصاب کردند

بازیکنان پرسپولیس به دلیل پرداخت نشدن مطالباتشان امروز (پنجشنبه) حاضر به تمرین نشدند.

به گزارش رمز فردا ، تیم فوتبال پرسپولیس قرار بود صبح امروز (پنجشنبه) در غیاب یحیی گل‌محمدی تمرینات خود را در ورزشگاه کاظمی پیگیری کند اما بازیکنان این تیم به خاطر مشکلات مالی تمرین نکردند.

بازیکنان پرسپولیس بعد از حضور در ورزشگاه کاظمی اعلام کردند تا زمانی که مطالباتشان پرداخت نشود، تمرین نخواهند کرد و بعد هم ورزشگاه شهید کاظمی را ترک کردند.

منبع : ایسنا

این مطالب را نیز ببینید!

حذف تیم فوتبال جمهوری اسلامی از جام جهانی ۲۰۲۶ آمریکا، کانادا، مکزیک

تیم ملی فوتبال پس از تساوی تیم‌های ملی فوتبال اتریش و الجزایر و تعیین تکلیف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *