پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳
نوشته های جدید

در دانشگاه تربیت مدرس؛ ورود دانشجویان به دانشگاه بدون مجوز ممنوع شد

نحوه فعالیت و حضور دانشگاهیان دانشگاه تربیت مدرس با توجه به وضعیت قرمز کرونایی شهر تهران و به منظور پیشگیری از شیوع بیماری اعلام شد.

به گزارش مهر، دانشگاه تربیت مدرس در اطلاعیه ای نحوه فعالیت و حضور دانشگاهیان را با توجه به افزایش آمار مبتلایان به کرونا و قرمز شدن شهر تهران تا اطلاع ثانوی اعلام کرد.
متن این اطلاعیه به شرح زیر است؛
۱- تمامی فعالیت‌های اعضای هیأت علمی اعم از آموزشی، پژوهشی حضور در جلسات گروه، جلسات دفاع از پروپوزال، پایان نامه و رساله، راهنمایی و مشاوره دانشجویان همچنان به صورت مجازی خواهد بود. بدیهی است در صورت ضرورت و بنا به تشخیص عضو هیأت علمی، مدیر گروه و یا هیأت رئیسه دانشکده، حضور افراد در محل کار برای کوتاه مدت و با رعایت دقیق پروتکل‏ها بلامانع است.
۲- فعالیت اداری تمامی کارمندان در واحدهای مختلف به صورت دورکاری خواهد بود و در صورت ضرورت و موارد محدود و اجتناب ناپذیر بنا به تشخیص و معرفی از سوی مسئول واحد، همکاران مورد نظر صرفاً برای خدمات اولویت‎دار به صورت حداقلی میتوانند در محل کار حضور یابند.جانبازان با سابقه بیماری تنفسی، کارکنان بالای ۶۰ سال، افراد دارای بیماری زمینه ای، زنان باردار و بانوان دارای فرزند خردسال مشمول حداقل حضور نخواهند بود.
به منظور پشتیبانی از فعالیت‎های آموزشی، پژوهشی، اداری و مالی دانشگاه، پرسنل واحدهای فناوری اطلاعات، پشتیبانی آموزش مجازی در معاونت آموزشی، مدیریت مالی و اداری باید به صورت ۷۰ درصد حضوری و ۳۰ درصد دورکاری به فعالیت خود ادامه دهند. از این رو مسئولین واحدها پیشاپیش اسامی افرادی که بر اساس نیاز قطعی در محل کار حضور می‎یابند را به مدیریت اداری و پشتیبانی اعلام نمایند تا مجوز حضور آنها در این دوره صادر شود.گفتنی است، مدیریت حراست از ورود کارمندانی که فاقد مجوز باشند ممانعت خواهد کرد.
۳- ورود کلیه مراجعین متفرقه اعم از دانشجویان بدون مجوز از معاونت پژوهشی و یا افراد غیر دانشجو و میهمان به دانشگاه تا اطلاع ثانوی
ممنوع بوده و در صورت ضرورت و بنا به تشخیص مسئول ارشد واحد ذی ربط مراتب می بایست از قبل با مدیریت حراست هماهنگ شود و پروتکل بهداشتی به صورت دقیق رعایت شود.
۴- کلیه مراسم، نشست‌ها و اجتماعات حضوری تا اطلاع ثانوی لغو می‎شود.
۵- در صورت ابلاغ بخشنامه‌ها و راهبردهای جدید از مراجع ذی‌ربط اصلاحات لازم در دستورالعمل‎ها اعمال و ابلاغ خواهد شد.

آغاز ثبت نام ترم تابستانی در دانشگاه پیام نور از امروز
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور گفت:ثبت نام ترم تابستانی از امروز یعنی ۱۶ تیر آغاز می‌شود و به مدت یک هفته ادامه دارد.
مرتضی محسنی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جزئیات ترم تابستانی در دانشگاه پیام نور اظهار کرد:امسال هم مانند سال‌های گذشته در دانشگاه پیام نور ترم تابستانه خواهیم داشت و تمام دورس نظری، کلاس‌ها و آزمون به صورت الکترونیک برگزار می‌شوند.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور اضافه کرد:
ثبت نام ترم تابستانی در دانشگاه پیام نور از امروز یعنی ۱۶ تیر آغاز می‌شود و به مدت یک هفته ادامه دارد و در تاریخ ۲۴ تیر دانشجویان می‌توانند در کلاس‌ها شرکت کنند.

منبع آفرینش

این مطالب را نیز ببینید!

کاربرد هوش مصنوعی در تعیین جنسیت

به گزارش رمز فردا : مطالعات اخیر در دانشگاه «استنفورد» اعلام کرد: دقت هوش مصنوعی برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *