پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳
نوشته های جدید

دانشگاه‌هایی که آینده فارغ‌التحصیلان خود را تضمین می‌کنند!

بسیاری از دانشگاه‌های دنیا که تعداد آنها کم هم نیست، به واسطه اعتبار زیادشان، آینده فارغ‌التحصیلان خود را تضمین می‌کنند.
به گزارش ایسنا به نقل از سیگنال،‌ دانشگاه، به عنوان یکی از مراکز رشد و بالندگی افراد، نقش مهمی در زندگی ایفا می‌کند.در این میان،‌دانشگاه‌هایی نیز وجود دارند که به دلیل کیفیت بالای ارائه خدمات آموزشی و دانشجویی،‌ زندگی افراد را تغییر می‌دهند.
در این گزارش به معرفی دانشگاه‌هایی که می‌پردازیم که تنها شنیدن اسم آنها، توجه‌ها را جلب می‌کند و تحصیل در آنها آرزوی هر دانشجویی است . علاوه بر این، تحصیل در این دانشگاه‌ها، زندگی فارغ‌التحصیلان آن را تغییر می‌دهد.
دانشگاه “هاروارد”(Harvard)
دانشگاه‌ هاروارد، رویای میلیون‌ها دانش‌آموز و کابوس والدین آنهاست. بله، دانشگاه هاروارد، در دنیا بسیار مشهور و البته گران است.
اما چرا همه آرزوی تحصیل در این دانشگاه‌ها را دارند؟
اعتبار: دانشگاه هاروارد در سال ۱۶۳۶ میلادی تاسیس شد و تاکنون
۵ قرن تجربه آموزش و نوآوری را برای دانشجویان خود به ارمغان آورده است.
سرمایه‌گذاری‌های انجام شده در این دانشگاه بسیار وسیع بوده و با وجود این قدمت طولانی، مطمئنا تجربه آموزشی بینظیری از گذشته تا امروز ارائه می‌دهد.
شهرت: برنده شدن جایزه نوبل و جایزه پولیتزر (جایزه‌ای در روزنامه‌نگاری، ادبیات و موسیقی ) در میان فارغ‌التحصیلان این دانشگاه، بسیار متداول است و به ویژه دانشجویان رشته علوم انسانی و هنر این دانشگاه، به افراد بزرگی در این زمینه‌ها تبدیل می‌شوند.
کتابخانه: عظمت کتابخانه این دانشگاه، با شهرت آن مطابقت دارد. این دانشگاه، بزرگترین کتابخانه جهان را دارد

 

منبع آفرینش

این مطالب را نیز ببینید!

کاربرد هوش مصنوعی در تعیین جنسیت

به گزارش رمز فردا : مطالعات اخیر در دانشگاه «استنفورد» اعلام کرد: دقت هوش مصنوعی برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *