شنبه , اردیبهشت ۱ ۱۴۰۳
نوشته های جدید

آغاز واکسیناسیون به ۳۲ هزار خبرنگار از روز شنبه ۹ مرداد ماه

تزریق واکسن کرونا به 32 هزار خبرنگار از ‌روز شنبه 9 مرداد ماه / کارکنان تحریریه‌های روزنامه‌ها و هفته‌نامه‌ها واکسن دریافت نخواهند کرد‌

رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تزریق واکسن کرونا به خبرنگاران از روز شنبه ۹مرداد ماه آغاز می‌شود که در قالب این طرح ۳۲هزار خبرنگار در کشور واکسینه خواهند شد.

به گزارش رمز فردا از مشهد مقدس، دکتر جعفر صادق تبریزی  در حاشیه بازدید از پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون در مشهد اظهار داشت: در این مرحله تنها افرادی که کارت خبرنگاری داشته و کار میدانی انجام می‌دهند واکسینه می‌شوند و کارکنان تحریریه‌های روزنامه‌ها و هفته‌نامه‌ها واکسن دریافت نخواهند کرد.

رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: در این مدت ۱۰میلیون نفر از گروه‌های شغلی حساس، به غیر از نیرو‌های مسلح که واکسیناسیون آنها از مرزبانی‌ها آغاز می‌شود، در مدت ۱٫۵ ماه واکسن کرونا دریافت می‌کنند.

وی گفت: برای تزریق واکسن به فرهنگیان، ۸منطقه در مشهد پیش‌بینی شده است که امروز مرکز تجمیعی واکسیناسیون فرهنگیان مورد بازدید قرار گرفت و به طور آزمایشی ۳۰۰دز واکسن به فرهنگیان تزریق شد.

رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: در ارتباط با معلولان تا کنون ۸۰درصد معلولان ساکن در مراکز جمعی کشور واکسینه شده‌اند و واکسیناسیون ۲۰درصد باقی مانده نیز انجام خواهد شد و واکسیناسیون یک میلیون و ۵۰۰هزار معلولی که در منزل نگهداری می‌شوند، نیز در این دوره انجام می شود.

‌تبریزی گفت: در این خصوص از امکانات و تجهیزات اداری دستگاه‌های اجرایی مربوطه برای واکسیناسیون استفاده می‌شود و واکسن، نیروی انسانی و همچنین ملزومات مورد استفاده توسط وزارت بهداشت تامین خواهد شد.

منبع :تسنیم

این مطالب را نیز ببینید!

شب‌زنده‌داران ۲ برابر بیشتر از مشکلات قلبی رنج می‌برند

یک مطالعه نگران‌کننده جدید نشان می‌دهد افرادی که تمایل دارند تا دیروقت بیدار بمانند بیشتر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *