۱۱۵ کامیون حامل سرم وارد کشور شد

۱۱۵ کامیون حامل سرم وارد کشور شد

به گزارش رمز فردا سخنگوی گمرک گفت: از زمان، کمبود سرم در کشور طی روزهای اخیر ۱۱۵کامیون حامل سرم وارد کشور شد.

به گزارش رمز فردا  به نقل از روابط عمومی گمرک جمهوری اسلامی ایران، سید روح اله لطیفی، سخنگوی گمرک اظهار داشت : این سرم ها در سریعترین زمان ممکن، با کمترین اسناد و به صورت حمل یکسره از گمرک ترخیص شدند.

وی افزود: با هماهنگی گمرک ایران و گمرک گوربلاغ ترکیه، کامیون های حامل دارو و سرم بدون توقف در مرز، از طریق گمرک بازرگان وارد کشور می شوند.

لطیفی در پایان افزود: تا کنون ۱۱۵کامیون حامل سرم طی روزهای گذشته از طریق مرز بازرگان وارد کشور شده و به سرعت نیز از  گمرکات مقصد (تهران و فرودگاه امام (ره) ترخیص شدند.

این مطالب را نیز ببینید!

حذف تیم فوتبال جمهوری اسلامی از جام جهانی ۲۰۲۶ آمریکا، کانادا، مکزیک

تیم ملی فوتبال پس از تساوی تیم‌های ملی فوتبال اتریش و الجزایر و تعیین تکلیف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *