جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
نوشته های جدید

روزبدون فوتی کرونایی دراردبیل

روز بدون فوتی کرونایی در اردبیل / 33 بستری جدید

به گزارش رمزفردا /اردبیل رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند.

شهرام حبیب‌زاده ۱۹ مهرماه در جمع خبرنگاران گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند.

وی افزود: مجموع واکسن تزریق شده در استان اردبیل در دو نوبت اول و دوم نیز یک میلیون ۵۰ هزار و ۳۸۶ واکسن بوده است که از این تعداد ۷۴۶ هزار و ۲۵۵ واکسن مربوط به نوبت اول و ۳۰۴ هزار و ۱۳۱ واکسن مربوط به نوبت دوم می‌باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل با بیان اینکه در حال حاضر ۹۹ بیمار تحت نظر هستند، ادامه داد: همچنین ۴۰ بیمار کرونایی نیز با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان اردبیل مرخص شدند.

حبیب‌زاده خاطرنشان کرد: در حال حاضر شمار کل بیماران بستری در استان اردبیل ۱۹۳ نفر است که از این تعداد ۴۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه ICU قرار دارند.

به گفته وی، هم‌اکنون شهرستان‌ پارس‌آباد، گرمی، اردبیل، نمین، نیر و خلخال در وضعیت زرد و شهرستان‌های بیله‌سوار، اصلاندوز، سرعین و کوثر در وضعیت آبی قرار دارند.

منبع : ایسنا

 

این مطالب را نیز ببینید!

خبر بد درباره تخت جمشید و پاسارگاد

به گزارش رمز فردا : محمد درویش با اشاره به اینکه فرونشست زمین هنگامی که از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *