جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
نوشته های جدید

شروع متعادل بورس

شاخص کل بورس در شروع بازار امروز سبز است. این در حالی است که نماد‌های فولاد و شستا که در بورس دیروز کار خود را مثبت به پایان رساندند امروز منفی شدند.

بازار بورس
به گزارش رمز فردا ، بورس در آغاز سومین روز این هفته سبز است. این در حالی است که نماد‌های فولاد و شستا که در بورس دیروز کار خود را مثبت به پایان رساندند امروز منفی شدند. روند موجود در ابتدای بازار متعادل است. ارزش معاملات در دقایق ابتدایی بازار سهام بیش از ۳۰۰۰ میلیارد تومان بوده است.
شاخص کل بورس با بیش از ۷۰ واحد مثبب در کانال یک میلیون و ۳۴۳ هزار واحد قرار گرفته است. فولاد و شستا بیشترین تاثیر منفی در شاخص کل امروز را دارند. با این وجود نماد‌های بورس و کالا بیشترین اثر مثبت در شاخص کل امروز را در اختیار دارند. بورس، شبندر و غدام در ابتدای بازار نسبت به سایر نماد‌ها پرتراکنش‌تر بوده‌اند.
اداره بازار‌های مالی، خودرو و فلزات اساسی برترین گروه‌های صنعتی بازار امروز هستند. کمند، پالایش و دارا یکم بیشترین ارزش معامله و کمند، کرازی و فاراک بیشترین حجم معامله را تا این لحظه به خود اختصاص داده‌اند.

 

شاخص کل فرابورس، اما با یک ریزش جزئی منفی است و در کانال ۱۹ هزار و ۲۰۷ واحد قرار دارد. توسن، فرابورس و دماوند بیشترین تاثیر منفی در شاخص کل فرابورس را دارند.

بازار در روز گذشته با شیب ملایمی مثبت بود. بورس برای رشد جدی به محرک‎‌های قوی‌تری نیاز دارد. محرک‌هایی مثل آزادسازی قیمت خودرو که در هفته‌های اخیر بار‌ها وعده آن توسط مسئولان داده شده، اما هنوز خبری از اجرایی شدن آن به گوش نمی‌رسد.
صبح امروز همچنین معاون نظارت بر نهاد‌های مالی سازمان بورس و اوراق بهادار از ادامه روند ورود استارت‌آپ‌ها به بازار سرمایه خبر داد.

منبع : اقتصاد ۲۴

این مطالب را نیز ببینید!

قیمت تاکسی برقی‌های تهران چقدر است؟

به گزارش رمز فردا  : تشکری هاشمی در خصوص ورود تاکسی‌های برقی و قیمت آن گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *