جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
نوشته های جدید

حدادی: باید برای توسعه اقتصادی کشور از ظرفیت صنعت گردشگری استفاده کرد

حدادی: باید برای توسعه اقتصادی کشور از ظرفیت صنعت گردشگری استفاده کرد

یک عضو ‌کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در بودجه ۱۴۰۱ توجه ویژه‌ای به بخش گردشگری شده و باید هرچه بیشتر از ظرفیت این صنعت برای توسعه اقتصادی کشور بهره گرفت.

به گزارش رمز فردا ، علی حدادی در جریان بازدید از ظرفیت‌های گردشگری غرب استان البرز، بیان کرد: امروز علاوه بر شناخت صنعت گردشگری باید برای توسعه اقتصادی کشور هرچه بیشتر در این زمینه سرمایه گذاری داشت. گردشگری یکی از صنعت هایی است که می‌تواند جایگزین نفت باشد و با پتانسیل های خوبی که در گردشگری داریم می توانیم گام های موثری در این حوزه در بخش اقتصادی بر داریم.

وی در ادامه ضمن بازدید از تپه ازبکی شهرستان نظرآباد و با اشاره به مکان تاریخی آن، اظهار کرد: این مکان ظرفیت خوبی در راستای جب توریست است که می‌تواند آورده خوبی داشته باشد. در مجلس شورای اسلامی و در کمیسیون تلفیق بودجه ویژه‌ای به بخش گردشگری شده و مصوبات آن نیز در دست اقدام قرار خواهد گرفت.

نماینده مردم طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در مجلس شورای اسلامی طی سال جاری برنامه ریزی خوبی در حوزه گردشگری با پتانسیل های خوب مشاهیر و اماکن مذهبی البرز به ویژه شهرستان های غرب این استان خواهیم داشت. گردشگری در بخش فرهنگی  برای تقویت فرهنگ کشور موثر است و باید با استفاده از این ظرفیت برای اعتلای فرهنگ، اعتقاد و باور در راستای ایجاد تمدن نوین اسلامی گام های خوبی برداریم. هرگز نباید جانفشانی شهدا و ایثارگران که از ارکان مهم فرهنگی کشور هستند را نیز فراموش کنیم.

وی در ادامه تاکید کرد: در سال جاری تلاش می شود با همراهی وزیر مباحث گردشگری البرز در سفر رییس جمهوری به این استان مورد پیگیری ویژه قرار گیرد.تپه ازبکی نماد تمدن نظرآباد است که اولین خشت دست ساز بشر در این تپه کشف شده است. علاوه بر این از نظر مذهبی هم امامزاده ای  در جوار همین تپه  است که تلفیق تمدن و فرهنگ  به عنوان هویت شهرستان نظرآباد به شمار می رود.

ایسنا

این مطالب را نیز ببینید!

تداوم بارش‌های بهاری تا نیمه اردیبهشت‌ماه

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *